Friday, March 16, 2012

Fabelaktig Kveld

For en fabelaktig kveld det ble!
I går var en gjeng Rogalandsbloggere (og herlige Maia med bloggen Fabelaktig) samlet, en stor og livlig gjeng. Mange fantastiske jenter, praten gikk og latteren like så. Vi hadde mange veldig generøse sponsorer, jeg er overveldet over giver gleden. Gleder meg til å vise frem alle de fine tingene jeg fikk fremover på bloggen...
Tusen takk for en kjempe fin kveld!

Nå gjør jeg meg klar til jente helg i Kristiansand,
som jeg gleder meg!





God helg alle sammen!

11 comments:

  1. Ja, for ein kveld. Pakka opp gave på gave nå i kveld. Ville jo ingen ende ta ;-) å, jentehelg - kjekkaste som finst. Kos deg!

    ReplyDelete
  2. Hei!

    Så kjekt dere har hatt det! Skjønner det ut fra de innleggene jeg har tittet innom i kveld. Og Maia er jo bare helskjønn da, jeg har vært så heldig og møtt henne flere ganger! Nå sist da jeg var i Oslo.

    Gleder meg til å se hva du har fått!

    Kos deg i Kristiansand! ;)

    Klem

    ReplyDelete
  3. Det var en fantastisk kveld :) Du er jo så nydelig og god!

    Fineste helgen ønskes deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.

    Smil og klem

    ReplyDelete
  4. Ja det var en flott kveld - SÅ hyggelig å treffe deg og alle de andre flott damene!!
    Jeg har også pakka og pakka - datteri mi var helt i hundre!!
    God helg til deg og god tur!!
    klem Heidi :)

    ReplyDelete
  5. En fantastisk kveld! Må si jeg synes det er enda kjekkere å gå inn på blogger nå som jeg vet hvem som skriver dem! Så hyggelig å treffe deg, håper vi møtes igjen :)

    Klem fra Mari Ann

    ReplyDelete
  6. Ja det var sannelig ein herlig kveld! Rogabloggerar er dei skjønnaste som fins, det er eg sikker på :) Så blir det kjekt når me møtes att, større og større gjeng for kvar gong. Og nye band vert knytta. Me har det så kjekt :) Og du som er på jentehelg i Kristiansand - mmmm - det er kjekt.

    Hei hopp - ha det topp!

    Klem Eli

    ReplyDelete
  7. Ser ut som dere hadde en fantastisk kveld, håper å få delta neste gang;-)
    Kjekt at du vil være med på give awayen min - lykke til.
    Ha en flott søndag, her skinner solen så det må jo bli en trilletur i dag.

    Klem

    ReplyDelete
  8. Hei hei!
    Det var utrolig koselig å hilse på deg på torsdag! Du er en flott dame :)
    Håper du har hatt en like flott jentehelg :)
    Ser fram til vi kan møtes neste gang :)
    Ha en fin avslutning på helgen!
    Klem fra Ella

    ReplyDelete
  9. Ser ut som du har hatt en ordentlig fabelaktig aften. :)

    Takk for at du ville være med i Løv lotteriet mitt. Da ligger lodd nr. 178 i potten til deg. :)

    God kveld videre fra Huldra :)

    ReplyDelete
  10. Har lest flere referat fra treffet, og det ser ut som en virkelig fabelaktig kveld:)

    Takk for at du er med hos meg,
    og lykke til:)

    ReplyDelete